Конспект урока по художественному труде на тему "«Менинг мактабим» аппликация ясаймиз."

Табиат одамга жуда кўп билим беради. Табиатда чизиқлар ва рангларни, шаклларнинг кўпгина турларини учратасиз. «Табиат – моҳир рассом» деб бежиз айтилмайди.

Аппликацияда ўз мактабингизни ёки орзуингиздаги мактабни тасвирлай оласиз.

Ишларни безатиш.

Аппликация тайёр. Энд уни қандай безатиш мумкинлигини ўйлаш керак. Чиройли ранг танлаш лозим

Олимпиады: Английский язык 2 - 11 классы

Содержимое разработки



Бадиий меҳнат-

Дарснинг мавзуси:

«Менинг мактабим» аппликация ясаймиз.

111 Али Ақбаев номли умумий ўрта мактаб.

Куни: 24.10.2017

Муаллимнинг исми:

1-синф

Дарсга қатнашган ўқувчилар сони

Дарсга қатнашмаган ўқувчилар сони

Дарснинг мақсади

1.2.2.1 Содда усуллардан фойдаланиб, материалларни (табиий ва сунъий) ва қуролларни қўллаш, амалиёт юргизиш.

Дарснинг вазифалари

Муаллим учун: ўқувчиларга ҳар хил аппликация материалларини таништириш.

Ўқувчилар учун: фикри, ясаш ўзгачалигига жавоб бериш. Ўзининг ва дўстларининг ишларига фикр билдириш. Дарсликдаги саволларга жавоб бериш.

Нимани билиш керак

Ҳар хил табиий материаллардан ва улардан бадиий меҳнат дарсларида фойдаланиш.

Нимани ўрганиши керак

Табиий материаллардан тайёрланган материаллардан фойдаланиш.

Керакли жиҳозлар

Рангли қоғоз, рангли қалам,

Мавзуни тушунтириш

Табиат одамга жуда кўп билим беради. Табиатда чизиқлар ва рангларни, шаклларнинг кўпгина турларини учратасиз. «Табиат – моҳир рассом» деб бежиз айтилмайди.

Аппликацияда ўз мактабингизни ёки орзуингиздаги мактабни тасвирлай оласиз.

Ишларни безатиш.

Аппликация тайёр. Энд уни қандай безатиш мумкинлигини ўйлаш керак. Чиройли ранг танлаш лозим

Доска олдида ва мустақил иш

Ҳарфлар ва сонлар чизиқлардан иборат .

  • 42-бетдаги табиий материалларни солиштир.

  • Уларнинг қайси бири тик чизиқли.

  • Дафтардаги топшириқни бажарадилар.

Дарснинг якуни

Болалар аппликация ишлашяпти. Янги материаллар билан танишишди.

Ўтилган дарс юзасидан фикр

Энг яхши ўтган икки нарса нима?

1: Ўқучиларни дарс давомида баҳолаш.

2: Иқтидорли ва ночор ўқувчиларга алоҳида топшириқ бериш.

Қандай икки нарса дарсни яхши қилар эди?

1: Дарснинг натижасинига кўнгил бўлиш.

2: Рефлексия.


Илмий мудир: ___________ «__» ____________





Получите свидетельство о публикации сразу после загрузки работы



Получите бесплатно свидетельство о публикации сразу после добавления разработки


Комплекты учителю



Качественные видеоуроки, тесты и практикумы для вашей удобной работы


Подробнее

Вебинары для учителей



Бесплатное участие и возможность получить свидетельство об участии в вебинаре.


Подробнее